رئیس كمیته امداد خبر داد

سهم ۴۰ درصدی زنان سرپرست خانوار در ایجاد اشتغال کمیته امداد

سهم ۴۰ درصدی زنان سرپرست خانوار در ایجاد اشتغال کمیته امداد

به گزارش خاتون یار، رئیس کمیته امداد به سهم ۴۰ درصدی بانوان سرپرست خانوار در ایجاد اشتغال اشاره نمود و اظهار داشت: زمینه اشتغال بانوان سرپرست خانوار را باید فراهم نماییم.



به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا سیدمرتضی بختیاری در نشست معاونان اشتغال سراسر کشور که در استان البرز برگزار شد، ضمن اشاره به فعالیت بنیاد حیات در زیرمجموعه کمیته امداد اضافه کرد: توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات و کیفی سازی اشتغال برای مددجویان از اهداف راه اندازی بنیاد حیات است.

وی افزود: ایجاد بستری چابک همراه با نوآوری برای مشارکت فعالان اقتصادی و گروههای خیران در زمینه اشتغال محرومان جامعه نگاهی است که در بنیاد حیات دنبال می شود.

رئیس کمیته امداد افزود: در هر استان، کارآفرینان برتری وجود دارند که با کمک آنان می توانیم مددجویان را در واحدهای تولیدی مشغول به کار نماییم.

وی تصریح کرد: در بین مددجویان هم استعدادهای فراوانی وجود دارد که باید با پرورش این استعدادها، زمینه خودکفایی آنان را فراهم نماییم.

بختیاری تصریح کرد: شرکتهای دانش بنیان هم می توانند در زمینه ایجاد اشتغال نقش موثری داشته باشند و در برنامه پنج ساله کمیته امداد هم به بهره گیری از ظرفیت آنها تاکید گردیده است.

وی اظهار داشت: با عنایت به نیاز کشور به انرژی برای فعالیت صنایع، ایجاد نیروگاه های خورشیدی هم فرصت های شغلی بوجود می آورد که علاوه بر تولید انرژی برق، خانوارهای مددجو هم صاحب درآمد می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رئیس کمیته امداد به سهم ۴۰ درصدی بانوان سرپرست خانوار در ایجاد اشتغال اشاره نمود و اظهار داشت: باید زمینه اشتفال بانوان سرپرست خانوار را فراهم نماییم چونکه مسئولیت زندگی بر دوش آنان است و باید کمک حال آنها باشیم.





منبع:

0.0 از 5
10
1403/07/27
13:17:29
تگهای خبر: تولید , زنان , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان