بازدید مدیرعامل بنیاد برکت از طرح های اشتغال زایی به مناسبت روز روستا

بازدید مدیرعامل بنیاد برکت از طرح های اشتغال زایی به مناسبت روز روستا

خاتون یار: مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرائی فرمان امام بامداد امروز (یکشنبه) در مسافرت به دو شهرستان قرچک و ورامین از توابع استان تهران به مناسبت روز روستا از طرح های اشتغال زایی مورد حمایت بنیاد برکت در این دو شهرستان بازدید کرد و در جمع مجریان و تسهیل گران بنیاد برکت حاضر شد.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، دکتر سید امیر حسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت در این سفر با حضور در روستای حسن بیگ شهرستان ورامین از فرآیندهای ایجاد کسب وکار و نمایشگاه فروش محصولات کارآفرینان بازدید کرد.
دکتر سید امیر حسین مدنی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اعلان اینکه یکی از اقدامات مهم بنیاد برکت توانمند سازی روستائیان است تا روستاهای کشور به جایگاه حقیقی خود بازگردند اظهار داشت: بنیاد برکت در همین جهت اقدامات گسترده ای در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: در سراسر کشور و تمام بخش ها حدود ۳۰ هزار طرح خرد خانگی روستایی به وجود آمده که مجموع سرمایه گذاری انجام شده در این بخش تا حالا ۴۵۰۰ میلیارد تومان بوده که منجر به اشتغال ۵۲ هزار نفر شده است.
بنابر گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد اجرائی فرمان امام، مدنی اظهار داشت: ۱۶ هزار روستای کشور تحت پوشش حمایتی بنیاد برکت قرار دارد که تا انتهای سال این عدد به ۲۰ هزار روستا خواهد رسید.



0.0 از 5
86
1403/07/16
12:31:39
تگهای خبر: سفر , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان