توسط معاون رییس جمهور در امور زنان؛

زنگ شروع سال تحصیلی نواخته شد

زنگ شروع سال تحصیلی نواخته شد

به گزارش خاتون یار، زنگ سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ همزمان با سراسر کشور، توسط معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده هم در یکی از دبیرستانهای تهران نواخته شد.


به گزارش خاتون یار به نقل از مهر، زهرا بهروز آذر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بامداد امروز با حضور در دبیرستان دخترانه باهنر تهران، زنگ شروع سال تحصیلی را نواخت. وی در این آئین با اشاره به اینکه سه سال در این مدرسه تحصیل کرده است؛ عنوان کرد: دوست داشتم در اولین باری که بعنوان معاون رئیس جمهور زنگ مدرسه را به صدا درآورم کنار کسانی باشم که با هم خاطره داریم و به آنها بگوییم شما اشخاصی هستید که مقرر است آینده ایران را بسازید، ایرانی که در آن همه انسان ها فارغ از نژاد و زبان و قومیت با هم زندگی می کنند و زیست مسالمت آمیز داشته باشند.

بهروز آذر اضافه کرد: می خواستم کنار شما باشم تا بگویم قدر روزها را بدانید چونکه این روزهایی که سپری می کنید هیچگاه تکرار نمی شود؛ قدر لحظه لحظه دوستی هایی را که اینجا با همدیگر می سازید، بدانید و بدانید که این مهم ترین سرمایه ای است که بعدها از آن استفاده می کنید.

معاون رئیس جمهور خطاب به دانش آموزان با اشاره به اینکه امروز شما برای آموختن علم و دانش و ساختن روابط دوستی اینجا هستید، اظهار داشت: مهارت کار تیمی را یاد بگیرید، مهارت حل مساله را یاد بگیرید، یاد بگیرید که چطور به مسائل از زوایای مختلف نگاه کنید و بدون قضاوت بتوانید بهترین چاره را پیدا بکنید، بتوانید با همدیگر گفتگو کنید و روی حل یک مساله به وفاق برسید.

وی از دانش آموزان به جهت اینکه بامداد زودتر از برنامه روتین به مدرسه آمدند تشکر کرد و اظهار داشت: ماه مهر فقط ماه علم آموزی و شروع زندگی تحصیلی نیست بلکه شروع یک امید جدید به منظور زندگی خود و برای همه ایرانیانی است که چشمشان به شماست و ایمان دارند که مقرر است شما، ایران را بسازید. در سال تحصیلی جدید ۱۶.۵ میلیون دانش آموز در حدود ۵۶۰ هزار کلاس درس حاضر خواهند شد.


منبع:

0.0 از 5
171
1403/07/09
10:35:36
تگهای خبر: خانواده , زنان , زندگی , مهارت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان