وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی اعلام كرد

اصلاح سیاستگذاریهای حوزه رفاه اجتماعی در دستور کار

اصلاح سیاستگذاریهای حوزه رفاه اجتماعی در دستور کار

به گزارش خاتون یار، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در جهت گسترش عدالت اجتماعی در کشور، اصلاح سیاست گذاری ها را در جهت همگرایی ملی در دستور کار قرار داده ایم.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، احمد میدری در همایش گرامیداشت روز پزشک که به همت سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، ضمن قدردانی از اقدامات این سازمان در حوزه سلامت و برگزاری این مراسم با تبریک روز پزشک و روز داروساز اظهار نمود: دولت چهاردهم عدالت و وفاق ملی را بعنوان محور برنامه های خود قرار داده است.

وی با تاکید بر این که در حوزه سلامت جامعه کارگری باید هماهنگی و همفکری لازم با وزارت بهداشت شکل بگیرد، اظهار داشت: نیاز است در حوزه طرح های ملی عدالت محور همگرایی ویژه ای در سطح کشور شکل بگیرد.

وزیر کار ارتباط مستمر با قوه مقننه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از الزامات پیشبرد امور عنوان نمود و اضافه کرد: شاید تنها جایی که مردم به شکل مستقیم به مسؤلان ارشد کشور دسترسی دارند نمایندگان مجلس هستند. ازاین رو نمایندگان مجلس تحت تاثیر مطالبات مردم خواسته هایی از دستگاههای اجرایی دارند که باید با پیشبینی تمهیدات لازم و توجه به سطح بندی نظام سلامت به این انتظارات پاسخ مناسب داد.

وی ادامه داد: باید سطح عرضه خدمات در شهرستان ها بر مبنای دیدگاه کارشناسی و رویکرد عدالت باشد و در این حوزه باید از شتاب زدگی پرهیز شود. این یک تغییر ریل است که پزشکان می توانند نقش مهمی در این تغییر ریل داشته باشند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میدری با اشاره به اینکه باید به منطق کارشناسی بازگردیم و نظام کارشناسی ما یک حرف واحد داشته باشد، اظهار داشت: باید یک سطح بندی منطقه ای و عرضه نظرات واحد با یک جامع نگری دوسویه میان بدنه کارشناسی و کارکنان و مسؤلان و مدیران سازمان ها شکل بگیرد.


0.0 از 5
70
1403/06/22
16:09:28
تگهای خبر: پزشك , خدمات , دارو , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان