مدیرعامل شركت آتیه سازان حافظ تشریح كرد

بدهی صندوق های بیمه ای به آتیه سازان حافظ

بدهی صندوق های بیمه ای به آتیه سازان حافظ

به گزارش خاتون یار، مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ از بدهی ۱۷۰۰ میلیارد تومانی صندوق بازنشستگی کشوری و بدهی ۴۷۰۰ میلیارد تومانی تأمین اجتماعی به این شرکت اطلاع داد.


به گزارش خاتون یار به نقل از ایسنا، علیرضا نمازی در نشستی خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه شرکت آتیه سازان حافظ در زمینه بیمه تکمیلی درمان حوزه سلامت فعال است، اظهار داشت: شرکت آتیه سازان حافظ دو اصل مهم سازمان بیمه سلامت را پیگیری می کند.

وی با تکیه بر این که شرکت آتیه سازان حافظ یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه بیمه تکمیلی درمان است، اظهار داشت: هم اکنون شرکت آتیه سازان حافظ، ۹۷۰۰ شرکای کاری شامل مراکز درمانی، مراکز سرپایی، بستری و... دارد و اشخاصی که زیر پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ هستند می توانند از این مراکز استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ با اشاره به اینکه بیشتر قراردادهای این شرکت با کانون های بازنشستگی و سازمان تأمین اجتماعی است، خاطرنشان کرد: بازنشستگان اشخاصی هستند که ریسک هزینه های درمان آنها بالاست و انجام کارهای این افراد، نیازمند شبکه جامع و بزرگی است تا بتوان خدمات مورد نیاز این افراد تامین گردد و خدمات خوبی به آنها عرضه شود.

وی افزود: هم اکنون در صندوق تأمین اجتماعی برای ۵ میلیون بازنشسته قرارداد داریم که با کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی تا پایان آبان ماه این قرارداد ادامه دارد. همینطور با کانون های بازنشستگان فرهنگیان و صندوق بازنشستگی کشوری به شکل بیمه اکمل قرارداد داریم. با صندوق بازنشستگی فولاد، ذوب آهن اصفهان و با ادارات مختلفی قرارداد داریم که درحال ارائه ی خدمت به افراد طرف قرارداد هستیم.

نمازی با تکیه بر این که بیمه تکمیلی، یکی از بیمه هایی است که در حوزه سلامت افراد می تواند با عنایت به شرایط اقتصادی تأثیر گذار باشد، اضافه کرد: ضروری است این بیمه تقویت شود تا افراد به غیر از بیماری، دغدغه دیگری نداشته باشند. با حمایت های بیمه سلامت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمام تلاش ما اینست که بتوانیم خدمات خوبی را باکیفیت لازم به بیمه شدگان عرضه دهیم.

وی ضمن اشاره به این که عملکرد سال قبل شرکت آتیه سازان حافظ، نشان از رضایتمندی نسبی در مبادرت به تعهدات دارد، اظهار داشت: بحث نارضایتی ها به نوع قرارداد و بسته و نوع خدمتی که خریداری شده برمی گردد. شاید برخی افراد از نوع خدمتی که عرضه شده ناراضی باشند و این در ارتباط با شرکت نیست و شرکت آتیه سازان حافظ برپایه درخواست هایی که درمورد تعهدات و خرید خدمات دارند برپایه همان، خدمات خویش را عرضه می کند. هر دستگاه و ارگان نوع خدمت خویش را درخواست می دهد، برپایه آن مبلغ تعیین و خدمات به آنها عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ با اشاره به اینکه تمام تلاش ما اینست که با حداقل هزینه ها بهترین کیفیت را عرضه دهیم، به عرضه خدمات آنلاین و دسترسی راحت مردم به خدمات شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: افراد می توانند بدون رفتن به شعب، با اتصال به سیستم، خدمات خویش را دریافت نمایند. آنلاین شدن رسیدگی به اسناد و عمل تعهدات و رسیدگی به اسناد از دیگر اقدامات اخیر شرکت بوده است.

وی اعلام نمود که عمل به تعهدات در کل کشور را به ۹۶ درصد رسانده ایم و افراد بمحض عرضه پرونده های خود، اسنادشان رسیدگی می شود تا گرفتار سردرگمی و تاخیر در پرداخت ها و دریافت هزینه ها نشوند.

نمازی، عمل به تعهدات طرفهای مقابل شرکت را یکی از مسائل چالشی بیان کرد که در تأمین اعتبار و پرداخت مالی با تاخیر مواجهند که درنهایت این مورد برای شرکت آتیه سازان حافظ در عمل به تعهدات و رضایتمندی، باعث نارضایتی می شود.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ در قسمت دیگری از سخنان خود در مورد صندوق بازنشستگی کشوری هم توضیح داد: سال گذشته، قرارداد صندوق بازنشستگی کشوری به شکل کارمزدی و حق العمل کاری بود که عدم عملکرد صحیح و درست صندوق بازنشستگی کشوری باعث شد سال جاری به دنبال این مورد نباشیم چونکه هزینه های زیاد اقتصادی و مادی و معنوی به شرکت وارد کرد. تابحال صندوق بازنشستگی کشوری بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد تومان از مانده سال قبل به ما بدهکار است و پیگیر دریافت این مبلغ هستیم. صندوق بازنشستگی مبلغ هنگفتی را بابت خدمات سال قبل و دو ماه ابتدایی سال جاری به شرکت آتیه سازان حافظ بدهکار است.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون شرکت مشکل خاصی ندارد به غیر از احصای برخی طلب هایی که از دستگاه ها و ارگان های مختلف داریم تا شرکای کاری خویش را راضی نماییم.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ درمورد صندوق تأمین اجتماعی هم خاطرنشان کرد: در صندوق تأمین اجتماعی با تاخیر پرداخت سازمان تأمین اجتماعی مواجه هستیم و برپایه قرارداد هرماه باید هزینه پرداختی بیمه تکمیلی را به شرکت پرداخت کنند که به تازگی برای تیرماه را پرداخت کرده اند. حالا این سازمان حدود ۴۷۰۰ میلیاردتومان به شرکت بدهکار است. با این وجود خسارت مستقیم بازنشستگان تأمین اجتماعی را تا پایان مردادماه پرداخت کرده ایم.
نمازی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت حوزه اجتماعی خاطرنشان کرد: عملکرد در حوزه اجتماعی خیلی مهم است که وزارت بهداشت و بیمه سلامت و به تبع ما در آن زمینه فعالیت می نماییم، دیدگاه ما برپایه رسالتی که داریم برای سود نیست و با کمترین هزینه خدمات بهتری را به مردم بدهیم. نباید بگذاریم حوزه سلامت گران شود، تعرفه جزو چالش هایی است که مراکز درمانی از آن ناراضی هستند و سعی کردیم که مردم هزینه از جیب خود پرداخت نکنند، چون که اشخاصی که نیازمند خدمات سلامت هستند بازنشستگان و اشخاصی ریسک پذیر هستند و عرضه خدمات به آنها بار بزرگی را از دوش دولت بر می دارد.
نمازی در ادامه ضمن اشاره به این که پرداخت هزینه ها به دو صورت است، اظهار داشت: در مراکزی که با آنها قرارداد داریم، افراد با رفتن به مرکز خدمت می گیرند و مرکز از ما طلبکار می شود اما در مراکزی که قرارداد نداریم و افراد به آن رجوع و خدمت می یرند باید مبلغ را خودشان پرداخت کنند و آن مبلغ را با مستندات به ما ارائه نمایند که بعد از بررسی و برحسب تعرفه های موجود و نوع قرارداد، هزینه ها را به آنها پرداخت می نماییم. پرداخت این هزینه ها در قرارداد ۲۰ روزه است اما عدم پرداخت تأمین اجتماعی باعث تاخیر می شود.

نمازی با اشاره به اینکه از سال ۱۴۰۰ وزارت آموزش و پرورش به شرکت ۳۵۰ میلیارد بدهکار است، اظهار داشت: این موانع باعث می شود که در ارائه ی خدمت به مردم گرفتار چالش شویم. تمام تلاش ما اینست که نخستین پرداختی را به بازنشستگان داشته باشیم. به نظر با تغییرات سازمان تأمین اجتماعی و حضور مدیرعامل جدید این موانع برطرف خواهد شد.


0.0 از 5
15
1403/07/30
09:11:03
تگهای خبر: بیمار , بیماری , پزشك , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵

لینک دوستان خاتون یار

خاتون یار

تگهای خاتون یار

khatoonyar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خاتون یار محفوظ است

خاتون یار خاتون یار

همه چیز درباره زنان